Friday, March 23, 2007

Για πού το 'βαλες ψυχή μου;

Βράδυ. Αργά. Βρέχει και η ψυχή μου πήρε σακκούλα και φακό και βγήκε για σαλιγκάρια. Πού να μαζευτεί με τόση βροχή. Την καλώ να γυρίσει πίσω κι αυτή μουρμουρίζοντας μία παλιά μελωδία του Tom Waits μου κουνάει αρνητικά το κεφάλι. Bluuuue Valentiiiine.
Περιπλανιέμαι κι εγώ μαζί της , ακολουθόντας την με το αυτοκίνητο. Εντελως συμπτωματικά ακούω κι εγώ το ίδιο τραγούδι.
Αυτό που βλέπω από το τζάμι είναι αυτό που θέλει η βροχή να δω ανάλογα με τα κέφια της. Είναι φορές που τα παραμορφώνει όλα εντελώς, πέφτοντας με ορμή και τα κάνει να λιώνουν, να ρέουν.
Άλλες φορές πάλι, σαν να ψιθυρίζει, πέφτει γλυκά και πολύ απλά, στρογγυλεύει τα πράγματα. Καμμία γωνία για να χτυπήσω.
Τελειώνει το τραγούδι και ξαναρχίζει από την αρχή, έτσι από μόνο του.
Τί ανυπακοή είναι αυτή;
Μπροστά η ψυχή, πίσω εγώ. Δεν κυνηγώ, απλά ακολουθώ. Bluuuue Valentiiiine.
Σταματά. Σταματώ κι εγώ. Βγαίνω από το αυτοκίνητο και σηκώνω ψηλά το κεφάλι. Δεν βγάζω τα γυαλιά. Συνεχίζω να βλέπω τα πράγματα ανάλογα με τα κέφια της βροχής.
Κάποια στιγμή η ψυχή μου κουράστηκε. Ήρθε, με πήρε από το χέρι. Ναι, είναι καιρός να πάμε σπίτι. Bluuuue Valentiiiine.....

10 comments:

Anonymous said...

ke go kapote pigena voltes me tin psihi mou... alles fores gia mia stigmi (tis pio poles fores se akatalili) alles fores gia meres oloklires.
alla siga siga anazitontas na "megaloso" san na ehase tin goitia tis pano mou.
tora pia mono stis pio siopiles ke monahikes stigmes mou erhete i thimisi tis.
isos na prepi na do epitelous oti panta tha tin eho mazi mou ke to oti na tin ksanaeroteuto ine anapofeukto.
tin epomeni fora tha tin vgalo ego volta...

cuentos_nat said...

στη δική μου την περίπτωση αυτή με έβγαλε βόλτα...
hasta luego amigo

maria_pin said...

Το σφάλμα φυσικά είναι οτι ακούς Τομ Γουέτς! Με τέτοιες μουσικές πως να μη βγεις στους δρόμους μέσα στη βροχή!

Μαθαίνω δε, οτι τη βροχούλα αυτή την περιμένατε πως και πως εκει στη Δράμα!!

Φιλάκια πολλά φιλενάδα!

cuentos_nat said...

Ετσι ακριβως φιλεναδα.Η santa barbara φέτος το καλοκαίρι θα μείνει χωρίς νερό.
Οσο για τον tom waits...o comments

still ill said...

Επειδή με ρώτησες για το μαύρο χρώμα,ναι,έχεις δίκιο,μια χαρά είναι και πολύ αγαπημένο.Όταν όμως εκφράζει σκέψεις και διαθέσεις,τότε αναζητάς τα χρώματα της ίριδας μέσα από τις διαθλάσεις της βροχής.
Ελπίζω να είσαι καλά.

cuentos_nat said...

still ill αν είναι βράδυ πώς θα δεις τα χρώματα της ίριδας? Θα πρέπει να τα φανταστείς.Οπότε πάλι το μαύρο μπορεί να είναι το κυρίαρχο χρώμα...
Είμαι καλά και το ίδιο επιυθμώ και για σένα... φιλιά
ΥΓ. μου λείπουν τα γραπτά σου

Ernesto said...

gracias por cometar en mi blog, thanks thanks... was so cool... i can´t understand your words, but it´s nice meet you.

a big hug from veracruz, "tierra jarocha"

see you...

stefanos said...

Κάτι κάνει σε εσάς τις γυναίκες η βροχή.
Δεν ξέρω τι.
Μάλλον υποπτέυομαι, αλλά σαν χαζούλης άντρας που είμαι, μάλλον λάθος κάνω :-)

Καλή σου μέρα νατ

cuentos_nat said...

Ernesto,me encantas!! No entiendes lo que escribo y para mi es muy dificil traducir todo en español.Pero puedes ver a mis fotos.Hay fotos de Grecia y de cuba.
Sigo leer tus escritos...
besitos

stef μαλλον δεν κάνεις λάθος και ούτε χαζούλης είσαι...
φιλιά

Filotas said...

Καλή εβδομάδα Νατούλα! Ωραίες είναι οι βόλτες, ασχέτως διάθεσης και υγρασίας...