Thursday, March 01, 2007

βολτα στον βολο

Την περασμενη παρασκευη πηγα για 4 μερες στο Βολο.
Χωρις να σας κουρασω λεγοντας σας πως ηταν αυτη η παρθενικη βολτα, ειπα να σας εκθεσω 4 φωτογραφιες για αρχη (εχω και αλλες) για να παρετε μια μυρωδια απο αυτες που πηρα εγω.




Κοντρα στην παρακληση του κυριου που σημειωσε καπως ανορθογραφα "ΜΗ ΤΟ ΒΑΖΕΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ" εδω ειναι το σημειο που παρκαραμε το αυτοκινητο.








Να δηλωσω οτι θελω να ζησω σε αυτο το σπιτι ή το βρισκετε αυτονοητο?





Να λοιπον και ενα υπεροχο και πολυυυυ μικρο μπαρακι που γνωρισα καταπληκτικα ατομα.Για να πω την αληθεια , μια πολη την γνωριζω απο τα μπαρακια της και απο την αισθηση που μου αφηνει οταν τα ξημερωματα περπαταω τους δρομου της μονη.




Τελευταια, λατρευω τα χρωματα αυτης της πολης, ειδικα τη νυχτα...
Ασχημο τιποτα δεν θα πω, τωρα τουλαχιστον.
Ισως καποια αλλη φορα...


3 comments:

0comments said...

Πάντα τέτοια!

ci said...

Όμορφες βόλτες! Πανέμορφος ο Βόλος, από τις πόλεις που δεν βαριέμαι να πηγαίνω ξανά και ξανά.

cuentos_nat said...

Εμενα σιτρονελα μου ηταν η παρθενικη μου.
Σιγουρα θα ξαναπαω...