Friday, March 02, 2007

τα 5 γνωστά - άγνωστα πράγματα για μένα


Λοιπον, φιλοι και φιλες, θα προσπαθησω να βρω 5 πραγματα για μενα που ισως καποιοι δεν ξερετε.Το δύσκολο στην υπόθεση είναι να βρω 5 ενδιαφέροντα πράγματα για να σας πω.
1.Οπως ίσως θα καταλάβατε καποιοι, μου αρέσουν τα χρώματα και ιδιαίτερα το πορτοκαλί.Παραδόξως όμως φοράω συχνά μαύρα.Αυτό κατ' επέκταση, μάλλον παραπέμπει στον σοφό στίχο του ποιητή " άλλα θέλω κι άλλα κάνω , πώς να σου το πω".
2.Ενώ έχω ένα πάθος με τα παπούτσια, μου αρέσει να περπατώ ξυπολητη.Απο όλα τα πατώματα προτιμώ το χώμα (αν είναι και βρεγμένο ακόμα καλύτερα).
3.Αγαπώ πολύ τα τρένα και τα ξενοδοχεία. Μεγάλωσα δίπλα στις γραμμές του τρένου και κοντά στον σταθμό.Η πορεία κάθε μέρα για το σχολείο ήταν μια περιπέτεια.Ποτε γινόμασταν χρυσοθήρες βρίσκοντας χρυσό και ασήμι ανάμεσα στις πέτρες που περιβάλλουν τις ραγες, πότε ακροβάτες κρατώντας ισορροπία επάνω τους σε όλη τη διαδρομή , πότε κάνοντας σκανδαλιές που πολύ αργοτερα καταλάβαμε πόσο σοβαρές και επικινδυνες ήταν.
Για τα ξενοδοχεία δεν ξέρω γιατί μου αρεσουν τόσο πολύ.
4.Μου αρέσει η νύχτα και το ξημερώμα και τα δύο πράγματα που ταιριάζουν πολυ με αυτά' το κάπνισμα και το ποτό.
Τα κάνω με πολύ απόλαυση και τα δύο, όμως ευτυχώς ο Μπουκόφσκυ δεν είναι το πρώτυπό μου.
5.Για τα περισσότερα θέματα που όλοι έχουν μια θέση σε κάποια ομάδα, εγώ δεν έχω.
Πχ. στις ερωτήσεις "τι ομαδα είσαι?,σε ποιό κόμα ανήκεις? σε ποιό γυμναστήριο πας? , δεν μπορώ να απαντήσω.
Δεν μου άρεσαν ποτέ οι ομάδες.Ίσως είναι λίγο αντιφατικό αυτο που λέω γιατί και η μπλογκοπαρέα είναι μία ομάδα.Ναι αλλα είναι και ο καθένας μόνος.Μάλλον είναι ο καθένας πιο πολύ μόνος του.
ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΓΚΑ'Ι'Ζ
ΥΓ. Θέλω να δηλώσω ότι αν ήμουν ζώο θα ήθελα να είμαι γουρούνι ( είναι το 6ο που ήθελα να συμπληρώσω)
οσο για τις προσκλήσεις, παιδιά δεν ξέρω ποιον να καλέσω να συνεχίσει αυτό το παιχνίδι γιατί όλοι το εχουν κάνει....

5 comments:

stefanos said...

Να και 'συ που βγήκες λίγο παραέξω :-)
Καλημέρα Νατ, και καλή βδομάδα

maria_pin said...

Ε, και μένα μου αρέσουνε τα τραίνα και οι γραμμές! Θυμάσαι που είχε κάτω από τη γέφυρα παλια και παγκάκια και παρτέρια? Εμένα εκείνα μου άρεσαν πολύ..

Και μην το λες αυτό για τις ομάδες, γιατί μια ομάδα είναι σαν μία παρέα.

Φιλάκια πολλά Νατάσσα, και πολύ μου άρεσαν οι φοτογραφίες σου από τη Βέροια.

χχχχχχχχχ

cuentos_nat said...

καλημερα στεφ , και ναι θελω να βγαινω πιο συχνα απο το καβουκι μου

μαρια_πιν ωραια ειναι στις γραμμες και στη γεφυρα που λες εχω πολλες αναμνησεις και πανω αλλα και κατω απο αυτην.Α και ετσι πληροφοριακα, στο Βολο πηγα.Δεν πειραζει ομως γιατι οταν φευγεις ολοι οι τοποι ειναι ιδιοι...
φιλια

maria_pin said...

Φτου, σορυ, μαλακία είπα!! Αλλά το είπες πολύ ρομαντικά, το "οταν φευγεις ολοι οι τόποι ίδιοι είναι".

Εισαι μια ρομαντικιά!
χχχχχχχχ

ci said...

Και μόλις έχεις άλλη μια προσκληση για παιχνίδι, με 7άδα αυτή τη φορά!