Wednesday, September 20, 2006

ποσο κοστιζει η ευτυχια?



μια δικη μου στιγμη ευτυχιας....Σαμοθρακη,ηλιοβασιλεμα απολυτη ηρεμια.Ποσο μου κοστισε? Τιποτα.Ισως μου κοστισε λιγη μελαγχολια. Δεν πειραζει,λεω.Φθινοπωρο ειναι θα περασει.






σιγουρα τα παιδια ολου του κοσμου εχουν μια σοφια στο βλεμμα που πολλοι θα ζηλευαμε.
δεν ξερω πως αυτα τα κουβανακια φανταζονται το μελλον τους.
κερδιζουν παντως μια στιγμη ευτυχιας καθως προσπαθουν ολα να χωρεσουν σε ενα καρε
μιας φωτογραφιας.
οι στιγμες ευτυχιας γινονται 2, οταν εχεις σκεφτει να φερεις απο την "πλουσια"χωρα σου,
απλες καραμελες της μιας δραχμης.
τοσο κοστιζει η ευτυχια γι'αυτα...

υγ. ο φιλος μου ο 0 comments με ρωτουσε τι ειναι η ζωη και η ευτυχια?

η απαντηση ηταν οτι ειναι συμμαθητες απο το λυκειο που αλλαξαν φυλο...

3 comments:

Filotas said...

Δυο γειτόνισσες η μια λαϊκή και συνέχεια στο σουλάτσο και η άλλη αριστοκράτισσα και ψηλομύτα που δεν το κουνάει από την έπαυλη της...
Καλημέρες πουλόπο'μ!...

0comments said...

Τι είναι η Ζωή;
Τι είναι η Χαρά;
Τι είναι η Ευτυχία;

Καλό ΠΣΚ!

maria_pin said...

Καλέ ποιός άλλαξε φύλλο? Καλά, είμαι πολύ πίσω...

χχχ